ervaring voortent Kip Kompakt 37 EK

  • Joke

    De voortent van ons Kipje is aan vervanging toe.

    Nu schijnt alleen een van der Horn voortent te passen en die kost dus 1000 euro.

    Via zoeken op Internet kwam ik uit bij de Almelose tentenhandel. Zij zeggen ook een passende voortent te kunnen maken, deze kost 650 euro.

    Is er iemand die ervaring heeft met dit bedrijf i.c.m. met een Kip Kompakt en die wil delen?

  • Peet

    Hallo Joke, ik ben ook op zoek voor een bj 1990 met vast dak MK 37 EK, er zijn meer bedrijfjes die een voortent kunnen leveren maar onder de 650 euro kom je niet veel tegen.

    ik heb me laten vertellen dat het ook mogelijk is om een ander model tent te laten aanpassen naar de vorm van de kip, misschien is dit de manier om wat goedkoper uit te zijn?

    Ik hoor graag wat jou ervaringen zijn tijdens de zoek tocht.

    Met vriendelijke groet,

    Peet.

  • gert

    Joke

    Ik heb net een kip 37 ek gekocht met een 1 jaar oude voortent van de almelose tentenhandel.

    Ik ga die zeer binnenkort opzetten, morgen of overmorgen.

    Ik begreep dat deze tent prima is en goed bevallen is.

    mvrgr

    Gert

    0615699976

  • Ad Korevaar

    Hallo Peet,

    Ik ben benieuwd of je een kompakt 37 hebt met hefdak.

    Ik nl wel en heb een voortent waar alleen maar een deur in zit. Bij warm weer kan er geen deel uitgeritst worden. Hoor graag van je.

    Groet Ad Korevaar

  • Ad Korevaar

    Hallo Gert,

    Ik was net met de naam in de war. Sorry.

    Groet Ad

  • bianca

    Hallo,

    De voortent van de almelose tentenhandel is simpel op te zetten en staat als een plaatje.

    wij hebben er ook eerst over gedacht de voortent aan te laten passen, maar dat is niet echt een optie omdat de leefruimte van de tent dan wel een stuk kleiner word. wij hebben nu een tent van de almelose tentenhandel en die is top.

    groetjes bianca

  • Harru Nijssen

    Beste Joke,

    We staan nu voor dezelfde keuze Voortent van der Horn of van de almelose tentenhandel. Ik kwam op internet jouw vraag tegen. Het is nu ruim een jaar later en ben benieuwd wat jullie uiteindelijk hebben gekozen en wat de ervaringen hiermee zijn.

    Gaat het bij jullie om een Kip Kompakt (met hefdak) of om een Kip Kompakt mini (zonder hefdak)?

    Ik ben erg benieuwd naar je reactie.

  • rob

    Hallo allemaal.

    Ik wil een Kip 37 kompact met hefdak kopen daar moet een voortent bij komen wie geeft mij een goed advies>

  • Yde Plat

    Ik heb een Kipkompakt met middenkeuken van 2001 te koop met een originele voortent, type Cocoon.

    Het frame van de voortent is van aluminium buis en ik heb er een paar extra buizen bij voor ondersteuning

    van tentdak. De voortent is, na enige oefening alleen op te zeten. De voorkant kun je er helemaal uitristen

    terwijl je van een zijingang of de vooringang gebruik kunt maken. Alles verkeert in prima staat.

    Mogelijk hebt u interresse. Neem dan telefonisch contact met ons op via 06/54351188

  • peter

    Kijk eens op deze site

    www.almelosetentenhandel.nl

    groetjes