ervaring voortent Kip Kompakt 37 EK

  • Taco

    Past hij ook op een kip kompakt 37 uit '92

    zoja wat vraag je ervoor

  • R Wagenaar

    Hallo ik heb een voortent gekocht van een kip compact met hefdak van de almelose tentenhandel wie kan mij aan de gebruiksaanwijzing helpen er zitten veel meer stangen bij dan van mijn vorige voortent een tekening kan me eind op weg helpen groet R

  • Roelofs

    Onze voortent is geschikt voor de kip kompakt 37 TA bouw jaar 1998

    Hij is op maat gemaakt 2011 en 2 keer gebruikt en is al nieuw

    m.vr.gr M.Roelofs

  • ina bakker

    Roelofs Schreef:

    ——————————————————-

    > Onze voortent is geschikt voor de kip kompakt 37

    > TA bouw jaar 1998

    > Hij is op maat gemaakt 2011 en 2 keer gebruikt

    > en is al nieuw

    >

    > m.vr.gr M.Roelofs

  • peter werges

    Heeft u hem nog, wat moet deze kosten en heeft u foto's??

    Dank U,

    Peter

  • Dick

    Hallo, ik ben voor mijn Kip Kompakt 37 mini 1998, dus zonder hefdak, op zoek naar een voortent. Kan iemand mij daaraan helpen?

  • Rianne

    Hallo kippers,

    Wij hebben een kk 37 ekv mk = 2004 gekoch,t nooit nagedacht over een voortent want die zat er immers bij.

    het is een grote ronde voortent Vario,prachtig maar wij vinden hem veel te groot, zeker qua vloeroppervlakte.

    Wij zien dat er mensen zijn die bij de Almelose tentenmaker een tent hebben gekocht, wij hebben geen ervaring met de tentenmaker.

    Staat het strak en makkelijk op te zetten?

    Ik zie wel dat er veel buizen bij de tent zitten waar is dat voor?

    Arnold.

  • Tessa Rongen

    Hallo,

    wij zijn op zoek naar een voortent voor een Kip 37 EK, uit 1993.

    Voor tent die we nu hebben is echt op, liefst een jong exemplaar.

    Ik hoop dat er iemand in Zuid-Oost Nederland iets te koop heeft!

    Mvg. Tessa Rongen ( Schaijk, Nbr. )

  • arniatwaalfhoven

    Beste meedenkers,

    Een aantal maanden geleden heb ik gevraagd naar ervaringen over een voortent van Kip kompact met vast dak.

    Wij hadden immers een caravan met voortent gekocht ( 2 de Hands bij een dealer ) die IK veel te groot vond, nou dat was HIJ ook.

    We hebben contakt gezocht met de Walker waar de voortent was gemaakt, op uitnodiging, vandaag dus, naar Deurne gereden, heel vroeg want het is ruim 200 km.

    Ontvangt met koffie, er stonden 4 man klaar om de voortent er aan te zetten, opgemeten eraf gehaald, vermaakt weer eraan gezet, als een zonnetje.

    De Walker krijgt van ons een warme douche, en een lekkere taart als dank, want gewoon service zeiden ze, waar maak je dit nog mee.

    dus mensen ik prijs de Walker aan, een dikke 10

    Groet Rian

  • peter hinnen

    Kijk eens op de site van de almelosetentenhandel

    www.almelosetentenhandel.nl

    Hier staat al een nieuwe voortent met ten cate dak, uitritsbare voorwand, gordijnen etc. voor € 700,-

    groetjes peter