GRATIS stacaravan

  • erwin

    Wie heeft er intresse in een gratis af te halen stacaravan 7.5mtr/2.5mtr. (veluwemaat)

    Deze is in prima staat en heeft geen lekkage en/of schade….

    Caravan staat momenteel op een vakantiepark in otterlo (hoge veluwe) en word nog gebruikt.

    Nieuwe voorwaarden van het vakantiepark laten het niet meer toe deze maat

    caravan op het park te kunnen verkopen…. Wie kan ik er blij mee maken?

  • rene

    hallo ik heb wel intressen weet je ook de kosten als ik hem weg laat haalen ik hoor het graag van u groeten rene ik wil hem naar chaam laten bregen vandaar

  • van der plaats

    Heeft u ook een foto?

    leeftijd?

    hoe vaak vervoerd?

    staat?

    mvg van der plaats

  • Anneke

    Heeft u foto's van de stacaravan

  • pio.schaik@hotmail.nl

    Hallo, wij wonen met onze 3 zonen en vaak vriendinnen in een lief klein huisje en het ziet er naar uit dat dat de komende jaren zo blijft. Niet erg maar ik ben erg creatief op meerde gebieden mijn naaimachine staat in de kledingkast. Schilderen en andere hobby's in het keukengedeeltetje dus telkens opruimen en aan rust vaak gebrek. Ik kan mijn ei niet kwijt! Ben al een tijd op zoek naar iets betaalbaars in de goede grootte de stacaravan mag op zijn breedst 2.70 m zijn en deze is 2.50 ideaal.dan kunnen we hem goed bij huis plaatsen. Ik wens andere gegadigden veel succes maar hoop stilletjes dat hij me gegund is.

    Groetjes Jacqueline

  • mathijs

    Hedde em nog of is ie al weg?

  • Joke

    Heb je de caravan nog?

    Past precies in mijn budget

    Joke. 0636312559

  • nancy

    Hallo Erwin…ben benieuwd of de stacaravan nog beschikbaar is? Wil je me mailen? gr Nancy

  • walter

    heb je die stacaravan nog en heb je er eventueel ne foto van

    wat is de prijs

    en mag hij van de camping gedaan worden