TE koop Knaus TK 500 Blue line bouwjaar 2000

  • natasja

    TE koop Knaus TK 500 Blue line bouwjaar 2000

    Kinderkamer met stapelbed, treinzit om te bouwen tot 2 persoonsbed, grote rondzit om te bouwen tot 2 persoonsbed, koelkast, tv kastje, boiler,Cassettetoilet, Circulatieverwarming, Kachel, Koelkast, Openslaande ramen, voortent van obelink, gordijnen, voortent lamp, trap achterkant, met dakrailing,in de voortent keukenblok met 3 kastdeurtjes en 2 laden, spoelbak tuinslang voor bevestiging aan kraan buiten,extra gasstel extra koelkast, vlonders, extra gaskachel,2 tuinzetjes, eventueel incl. inboedel zoals bestek, borden pannen e.d.

    nette caravan en niet zoveel gebruikt

    Staat nu tot einde seizoen in Wezep(mag plek kosteloos overnemen)

    t.e.a.b.

  • nathalie

    hallo natasja

    zijn er foto's die ik zou kunnen zien?

    en kun je een vraag prijs noemen .

    groet nathalie

  • natasja

    Hallo Nathalie,

    Ik heb helaas nog geen foto's, ga dit weekend er naar toe om foto's te maken, interieur is blauw met hout

    vraagprijs is 7500,00 euro, kan altijd geboden worden mist het een goed bod is

    groetjes natasja

  • Edwin

    Hallo,

    Wij zijn op zoek naar het type caravan die u te koop heeft staan.

    Heeft u de caravan nog? Zo ja, zouden wij morgenvroeg langs kunnen komen om te kijken. Wij zijn dan in de buurt, dus dat zou handig zijn.

    Ik hoor graag van u.

    mvg

    Edwin

    06-30853595

  • Jacqueline

    Hallo Natasja,

    Ook hier vind ik een advertentie !?

    Is heb je via marktnet proberen te benaderen.( misschien werkt marktnet niet goed.)

    Met de vraag of de caravan nog te koop is?

    Als hij nog te koop staat , welke prijs heb je in gedachte voor de caravan ?

    m.v.g

    Jacqueline