Te Koop: Caravan Homecar 1979. lengte 3.50.

• RoelVeenstra

Wegens aanschaf van een grotere caravan verkopen wij onze oude trouwe caravan van het merk Homecar. Caravan is altijd in de familie geweest dus de hele voorgeschiedenis is bekend.

De caravan is van juni 1979, dus een echte vintage/Retro caravan met dito bekleding en helemaal intacte voortent (oranje met bruin en gordijntjes), merk Domus.

De caravan is in goede staat, alleen het dakraampje lekt bij hevige regenval (moet opnieuw gekit worden), en de koelkast koelt matig. Verder is hij helemaal in orde (gekeurd 2007, banden en remvoering vernieuwd).

Interieur: 4 persoons caravan, treinzit voor- en achter, welke te veranderen zijn in 2 bedden. 1 kledingkast met spiegel en slot, onderkastje voor schoenen e.d.

Keukenblokje met gasfornuis en bergruimte, gootsteen met kraan.

Rondom de hele wand zitten kastjes met schuifdeurtjes voor veel bergruimte en is er nog een extra richel voor kleinere spulletjes. Ook onder de 4 banken zit een zee aan bergruimte.

Net vloerzeil in retromotief.

Lichte caravan die soepel achter de auto meerijdt.

Vraagprijs: 350,00

Voor vragen of foto´s kunt u mailen of bellen.

Telefoon 06 41425933

• Rutger Meijer

Hallo Roel,

Zou je mij wat foto's willen mailen? Plus wat maten over hoe lang, hoe breed, hoe hoog?

Dank je wel.

Groet, Rutger

• RoelVeenstra

Hallo Rutger,

Ik kan je wat foto's mailen. Geef je me dan even je emailadres?

Het mijne is roel.veenstra@chello.nl

De maten zijn:

lengte opbouw 3.50

lengte totaal 4.60

breedte 2 meter

hoogte opbouw 1.90

hoogte totaal 2.30

Groet, roel