caravan sloperij

  • ron slotboom

    wie kan mij helpen aan een beugel voor het reserve wiel voor een dethlefs rondo uit 1995

    mijn tel nr is 06-25179499

  • ronald de wit

    ik zoek een kacheltje voor in de stacaravan is een afvoer aanwezig,dus niet een met een gasfles erin

  • jos van kaathoven

    Hallo

    Ik ben op zoek naar een bumper voor een dethleffs caravan new line van 1993.

    mvrgr

  • Henk Spelt

    Op zoek naar een achter-klapraam

    Hobby Prestige 610 van 1992

    L150cm x hoogte 60 cm (diagonaal 149 cm)

  • ron

    heb al

  • Pierre

    Hallo,

    Ik ben op zoek naar 3 stacaravanchassis van circa 7 mtr lentgte.

    Wie kan mij hier aan helpen

    gr

    Pierre

  • godderie kristel

    Onze stacaravan mag gratis af gehaald worden of terplaatse afgebroken worden .

    Hij staat op camping Batven ,Batvendijk 1 Kinrooi u kan mij contacteren op het nr

    0032 497364389

    Met vriendelijke groeten Kristel

  • henk

    ik zoek een voorraam beyerland 390 bouwjaar 2000

    groeten henk

  • P.M. Noppeney

    L.S.

    Ben op zoek naar een voorraam van een Burstner city caravan bouwjaar 1992 , afmetingen van het raam. lengte 1365 mm

    hoogte 640 mm. De gatmaat van het raam is; 1290 x 540 mm. .De kleur van het raam, enkelglas of dubbel is niet belangrijk, wel de juiste maat. Het bestaande raam heeft een flink gat, en is met een stuk perspex “dicht gemaakt”.

    In afwachting van Uw reactie;

    P.M. Noppeney

  • jenny

    hoi, zoek een glijstuk 20mm voor een handdouche voor in een stacaravan. Heb een plastic buis van 20 mm. Daar moet zo'n glijstuk aan ; aan de ene kant ene gat waar de buis door past, aan de andere kant een Uvorm waar de douchekop in past. Mvg, Jenny