Gratis Caravan gezocht (3 persoons)

• Geurt

Ik ben op zoek naar een leuke, lichte (max totaalgewicht 800 kg) caravan voor 3 personen.

Ik kan afhalen in heel nederland

Liever niet andermans ellende, maar snap ook dat ik niet voor een dubbeltje op de eerste rang kan zitten.

Mochten er mensen stoppen met kamperen of iets dergelijks, dan is uw trouwe caravan in goede handen bij ons.

We zijn een gezinnetje met een dochter van 2.

Kortom, mocht u dit kunnen realiseren voor ons?

Dan graag mailen naar geurtensusan@live.nl

Groetjes Geurt, Susan en Sanne

Nijmegen

• Geurt

Niemand?

• adriana

Hallo,

Na overlijden van mijn vader staat er op camping De Zanding in Otterlo (gld) een stacaracan wat weg moet.

Het is een caravan met 2 slaapkamertjes waarvan eentje een stapelbed heeft, wc en aanrechtblokje.

Aan de caravan zit een klein aanbouwtje (hokje) maar die is zo te demonteren.

Hij is gratis af te halen maar dan moet u hem zelf weghalen e.d.

Als u interesse heeft dan hoor ik het graag van u.

Met vriendelijke groet,

Adriana Wentinck

• Geurt

Hoi Adriana,

Gecondoleerd met je vader.

Maar ik was misschien niet helemaal duidelijk in mijn eertse advertentie

We zoeken een tourcaravan…

Dus misschien leest iemand anders dit, en komt het toch nog goed, maar ik heb géén interesse in een sta-caravan

Bedankt voor je reactie en succes..

Gr Geurt

• Hans

Hoi Adriana,

Allereerst gecondoleerd met het verlies van jouw vader.

Ik was ‘n beetje op internet aan ’t kijken voor ‘n caravan toen ik ineens jouw naam zag staan, en nogal schrok van wat ik las. Ben jij toevallig de Adriana die op Talmaplein 9 heeft gewoond? In dat geval zijn we oude bekenden, ik ben nl de oude ’'boezemvriend'' van je broer John (Hans-je). En als ik de goede Adri voor me heb moet ik je ook nog condoleren met je moeder trouwens, veel te jong heengegaan.

Ik hoop dat het verder goed met je gaat.

Maar btw, als de caravan er nog is, heb ik er evt wel interesse in, ik hoor 't wel ; )

Groetjes, Hans

• elly

Hallo Geurt,

Ben je nog steeds op zoek naar een kleine caravan? Ik wil mijn caravan wegens tijdgebrek kwijt, Het is een kleine Adria en wegd 483 kg. De caravan staat nu nog op een 5* camping in Ermelo. De plaats is betaald t/m 3 december dit jaar.

• marscha

Beste Elly,

weet niet of je al een reactie heb gehad op je caravan? Anders hebben wij zeker interesse. Heb je eventueel een foto?

Met vriendelijke groet, Siebe en Marscha 06-53513736