Hallo,
ik ben geinteresseerd in de caravan! Is deze nog steeds in de aanbieding? Zo ja zou u foto;s kunne sturen, en ook zou ik graag wille weten waar de caravan dan staat..
Bij voorbaat dank,
Groeten Marc
Er zijn nog al wat eisen aan een caravan,maar als je de caravan op een auto ambulance vervoert . een soort aanhanger is dat ( heeft niks met de ambulance te maken als iemand met spoed naar het ziekenhuis moet ) dan kan zo caravan nog goed zijn , vooral als de caravan daar niet iedere keer van plek verwisseld.
Helaas kan ik niet met een auto ambulance rijden want met B mag je tot 700 kg trekken
maar E rijbewijs komt er wel aan maar niet op korte termijn.
Dat de bekeuringen hoog zijn als je met een wrak rijd is
terecht want als de zaak los vliegt zijn kunnen de gevolgen zeer ernstig zijn als je er achter rijd. Dus gezien de hoge risico gevolgen analyse zijn de bekeuringen een stuk duurder dan wanneer je een winkel diefstal pleegt of een ruit in gooit .
Een caravan trekken moet gewoon veilig zijn .
Met vriendelijke groeten
Beste Von,
Hoe gaat het?
Ik zie dat uw bericht al enigszins gedateerd is….
Maar is de caravan er nog?
Wij zijn op het moment bezig met de voorbereiding van een nieuwe nederlandse speelfilm, waar we in een aantal scenes een caravan nodig hebben.
Mocht hij er nog zijn, kunt u mij dan een foto toesturen en meer info vertellen over de caravan?
Zoals waar valt de caravan op te halen?
Alvast hartelijk dank!
Vriendelijke Groeten,
Mayke (06-19607315)
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?