Oude caravan gezocht!

• Mark de Deugd

Hallo,

Ik zoek een oude caravan voor tijdelijke opslag rond om het huis. Het liefst een caravan die rijdend te vervoeren is. Evt. verlichting geen probleem, als ie maar rolt.

Wie o wie kan me helpen? Gezocht regio Zeeland/Goeree Overflakkee/Voorne Putte.

Mocht u een caravan hebben staan waar u van af wil of kan laat het me dan aub weten.

Met vriendelijke groet,

Mark de Deugd

• marcel

hoi Mark, je mag hem van mij weghalen, de caravan staat op een boerencamping in Meliskerke, op de Kruisweg 1 bij de familie Piet Wisse, zou ik even contact opnemen met Piet zodra je het weet wanneer je gaat. Laat het mij graag even weten, dan kan ik hem morgen al bellen, groet Marcel.

• Harmjan Moesker

Ik zoek precies het zelfde,

maar dan in de omgeving Friesland/Groningen/Drenthe.

Mvg Harmjan moesker

• IV

Ik heb hier nog een oude caravan staan.

Die weg mag

• jbuter

Hallo,

Wij zijn ook op zoek naar een oude caravan voor een klant van ons. Is uw caravan nog aanwezig? Dan willen wij hem wel ophalen.

Hoor het graag via een mailtje!

Judith

• Geert Welten

Hallo ik ben ook op zoek naar een oude caravan, ook het liefst rollend te vervoeren.

Ik woon in zuid-nederland (regio eindhoven) dus het liefst ergens in de buurt.

Stuur me maar even een mail als je iets hebt voor me, hoeft niet per se gratis te zijn.

MVG Geert Welten

• g.welten@live.nl

mijn e-mail is trouwens g.welten@live.nl