Wie kan ons helpen?????
ik ben op zoek naar campings/ vakantieclub
voor een ouders gr. sandra
Hoi Sandra,
Jouw berichtje is al van een tijdje geleden. Ik ben ook zoekende naar leuke kampeermogelijkheden met mijn zoon (12).
Wij hebben jaren op Terschelling gekampeerd, maar met name ìk wil wel eens een keer wat anders. Twee jaar geleden zijn we met een groep 1ouders naar de Belgische Ardennen geweest. Dat is ons erg goed bevallen. Er was op een eenvoudige camping een veldje voor ons gereserveerd. Verder waren er geen verplichtingen maar uiteraard ontstaat er wel van alles. Ik hou bv. niet van dagelijks ( verplicht ) met de hele groep eten of op pad gaan.
Ik weet dat er in Emmen een camping is waar een veldje voor eenoudergezinnen gereserveerd is èn een camping op de Veluwe (het Klumpke of zoiets. Zelf ben ik op zoek naar iets wat net een beetje spannender is. Een stukje Duitsland in bv.
Wij kamperen sinds vorig jaar met een caravan en ik wil daar nog niet al te ver mee rijden. Als jij iets weet of ook nog zoekende bent laat dan iets van je horen . Misschien kunnen we samen verder zoeken.Ik woon overigens in Groningen.
Groetjes Ine.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?