hallo,ik zal me even voorstellen,ik ben Guy uit Zoersel,ik ben op zoek naar een caravan sloperij,ik ben op zoek naar een sloop caravan Adria unica 462 ph van het jaar 2000/2001,deze mag helemaal uit elkaar hangen zolang de linker wand maar zonder schade is,de mijne is erg beschadigd en zou deze willen vervangen,ik heb dit eerder gedaan met een camper die ik volledig gestript had en een nieuw houten frame gemaakt,isolatie geplaatst en polyester bekleding aangebracht,dus op dat gebied heb ik wel wat ervaring opgedaan door dat te doen.Nu deze caravan is voorzien van aluminium hamerslag plaat wat eigenlijk in 3 delen is vandaar ik liever één uit de sloop zou willen halen,desnoods heel het wrak of ik kom zelf de wand demonteren dit maakt me niet uit,maar ik ben echt ten einde raad .er bestaan motor,vrachtwagen,boten,auto sloperijen dus waarom geen caravan sloperij ofwel zoek ik niet in de juiste richting.hopelijk kan iemand me hier verder helpen of kent er wel iemand iemand dit dit type caravan heeft staan voor een sloopprijs of die er vanaf wil,of iemand die zo'n sandwish paneel kan maken zodat ik het maar te monteren heb,alle voorstellen zijn welkom,ik wil me niet van mijn caravan ontdoen wegens sentimentele waarde,alvast bedankt voor de hulp