gratis caravan

  • WW Trading

    WW Trading caravan sloperij Apeldoorn

    Gratis afvoer van uw oude caravan

    www.ww-trading.nl

  • Esther

    Hallo Von,

    Benieuwd ben ik of de caravan er nog is. Graag zou ik de caravan hebben voor de feestweek die dit jaar bij ons in het dorp plaats vind.

    Met vriendelijke groet,

    Esther Versluis

  • valk

    hallo,

    ik wil graag weten waar deze 2 caravans staan, wij hebben er wel belang bij, wij verwijderen de caravans voor 500 euro plus het grofvuil.

    zodat jij er geen omkijken meer aan heeft.

    mvgr valk

  • luuk

    Kunt u wat foto's van de caravans sturen?

    Groeten luuk

  • LEEN

    beste waar staat hij ergens

    ik heb er wel intresse

    mvgr leen

  • Marcel schippers

    hallo, bij deze wil imk graag even reageren op uw advertentie wat betreft de gratis caravan, Ik ben zeer geintreseerd dus mocht deze caravan er nog zijn zou u mij dan willen terugmailen om een eventueele afspraak te maken.

    Met vriendelijke groet marcel schippers uit groningen

  • Senna

    Hallo,

    Ik weet niet of die advetentie nogsteeds geld

    maar wij zijn opzoek naar een caravan

    En wij zouden jullie caravan graag over willen nemen

    Groetjes

  • mario

    hoi ik heb wle interessen in uw caravans als u ze nog heeft als u mij zegt waar het is of u telefoon nummer geeft dna hoor ik u wel mvg mario

  • Ger Duut

    Hallo Von,

    Ik hoop echt dat je de caravan nog hebt. Ik ben Nederlandse man die na 10 jaar uit het buitenland is teruggekomen. Ik moet alles

    opnieuw opstarten, dus werk, huisvesting, toeslagen belasting enz. enz.

    Omdat ik momenteel nagenoeg geen geld meer heb zoek ik onderdak en de enige optie is een caravan.

    Wil je me snel terugmailen want ik ben echt over 1 a 2 dagen compleet dakloos!!!

    M.vr.gr,

    Ger Duut.

  • annita

    hoi heefd u nog die caravan nog dan heb ik wel intressen u kun mij bellen op dit nr. 0627524769 al vast bedankt groetjes annita