gratis caravan

  • Joop en Margreet

    als de caravans er nog zijn wil ik graag een paar fotos van beide zien, ook graag weten waar deze staan, als het ons aanstaat komen we ze van de week ophalen, Groetjes Joop

  • ademir

    ik zoeken naar ein carravan gratis

  • Yannick

    Hallo,

    Ik ben Yannick en ik ben opzoek naar een caravan voor onze jeugdbeweging!

    Staat de caravan er nog?

    Waar staat hij?

    Wanneer kunnen we hem komen halen ?

    Groeten

    Yannick

  • Cornelis Douma

    Beste Von,

    Ik ben wel geinteresseerd in je caravan, 2 paar vraagjes.

    -waar woon je ?

    -doen de lampen het nog ?

    En wat is er nog over van de andere caravan ?

    Groeten Cornelis.

  • Saskia

    Even voor de duidelijkheid: Ik heb absoluut geen boze smileys gestuurd! Een vriendin van mij wees me op de opmerkingen geplaatst met mijn naam eronder.

  • de graeve

    zou jij aub eens fotos kunnen sturen want woon niet kort bij dat ik niet voor niets kom dank u

  • Maarten

    Ik ben opzoek naar een caravan voor m'n vrienden & ik.

    Gewoon om in te zitten om onderdak te hebben & dat we niet op straat hoeven te hangen.

    Ik weet niet of we iets met u kunnen regelen.

    Want we willen hem best wel graag.

    Al hebben we nog geen idee waar we hem neer kunnen zetten, maar dat vinden we nog wel.

    Groetjes maarten.

  • Claudia

    Goedemiddag,

    Wij zouden de caravan (met kentekenbewijs) heel goed kunnen gebruiken. Is'ie er nog en zouden we hem eventueel snel kunnen ophalen?

    Zou u het mij aub snel kunnen laten weten per mail of telefoon (0653699826)?

    Vriendelijke groet,

    Claudia

  • natascha

    Hallo, heb je de caravan nog. ik zou hem echt heel graag willen hebben. Het zit namelijk zo .

    Mijn dochtertje is gevraagd prinses te worden bij de dansver. Nou heeft die ver. niet veel geld en toen zag ik toevallig een caravan staan op marktplaats gratis af te halen .

    Dus gebeld , ja kom maar halen maar ik heb nu nog 3 dagen cursus zaterdag ben ik thuis .

    Oké, dus zaterdag weer gebeld , ja hoor ik bel je morgrn hoe laat dat je kunt komen . na lang wachten zelf nog maar eens gebeld ,en toen bleek die mevrouw de caravan aan een plaatselijke carnavalsver. gegeven te hebben .(dochter zwaar teleurgesteld)

    Een dag later campings gebeld met de vraag naar een gratis caravan en bij nummer 3 was het raak een boerderij camping ja hij had er nog eentje staan konden we zo hebben er hoefde ook geen kenteken op.

    Vluchtig gekeken type onbekend gewicht onbekend, bandeje vervangen nieuwe lichtbalk aangebracht komen gisteravond laat thuis met de caravan in het donker natuurlijk.

    Dus vandaag gekeken blijkt die 1200kg te wegen heeft dus wel kenteken nodig en die hebben we niet dus ook niet te gebruiken voor carnavals optocht, maar helemaal te zwijgen over het risico wat we gelopen hebben toen we dat ding naar huis gehaald hebben (onverzekerd dus)En mijn dochter is alweer heel erg verdrietig, ze huild nog steeds .

    Wat een leuke tijd had moeten worden is dikke ellende voor haar .ze heeft zich er zo op verheugd

    Daarom mijn vraag heb je de caravan nog dan kan ik haar carnavalsseizoen als prinses misschien nog redden .

    Een radeloze moeder van een zeer verdrietig prinsesje

    Met vriendelijke groet natascha römkens

  • gerry wierink

    hallo

    ik zag uw dvertentie staan,en zou graag de caravan bij u komen ophalen.

    zou u mij hierover terug kunnen mailen..?

    bvd gerry wierink