caravan

  • Dennis

    hallo iedereen die dit leest,

    Ik ben opzoek naar een goede caravan, en nu is mijn vraag welk merk/type kan ik het beste nemen er is ook zoveel keuze.

    we hebben nu een vouwwagen (alpenkreuzer allure) met zeer grote/diepe voortent

    (2 x 2-pers bed + 2 ondertentjes)

    Wij zijn met 2 volwassenen en 1 dochtertje van bijna 2 jaar.

    Nu willen wij toch waarschijnlijk een caravan aan schaffen, maar we hebben geen iedee wat een goed merk is.

    Ons buget is ook beprekt (jong gezin) nu zoek ik iets van tussen de 0 en 2000 euro wat is een goed merk en type???????????????

    Minimaal 4-pers en niet zwaarder dan 1200 kg

    MVG

    Dennis, Esther en Floor

  • familie de Bot

    Hallo Dennis, Esther en Floor

    Wij hebben de caravan te koop die jij zoekt! Het is een KIP greyline 42T. maximaal toegestaan gewicht 1100 kg. geschikt voor 4 ps. Er is een luifel bij en een voortent. De caravan is altijd binnen gestald geweest en heeft een jaarlijkse onderhoudsbeurt gekregen door een erkend caravanbedrijf. Koelkast met vriesvakje, 3 pits gasstel, toiletruimte met wastafel.Kachel met ringverwarming. Geheel geïsoleerd. Alleen gebruikt tijdens zomervakanties, nooit in gerookt. 2007 nw. banden (Tyron safety!) en de as gerenoveerd. Bouwjaar is 1987, maar hij ziet er perfect uit, schadevrij. Modern interieur. Alle ramen hebben verduisterings-rolgordijnen en horren. Als je wilt kunnen wij foto's toesturen. Onze vraagprijs is € 1200,–. Woonplaats Dordrecht.

    met vriendelijke groet,

    Ger en Terry de Bot

  • hans

    hoi dennis,

    voor dat geld kun je zeker 'n mooie wagen kopen.

    kijk op marktplaats,daar staan nu 'n aantal,solifers.

    dit merk heeft fusie aangegaan met polar en staat met kwaliteit heel hoog.

    bovendien is deze wagen warm te stoken tot -26 graden celcius.

    het silhouet van de wagen is mooi gestroomd.

    kachel,toilet,stapelbed en grote zit hoeg zijn aanwezig.

    er staan veel solifer 45T tekoop,echter de 500 serie is nog luxer.

    ga maar 's kijken.

    dit is hoogwaardige zweedse kwaliteit.

    groetjes hans